38

09:59

Trochę zimowo. Ja już jutro zaczynam ferie. Białka Tatrzańska za mną tęskni :D Snowboard, gorąca czekolada i dużo, duuuużo śniegu. To za tym tak tęskniłam! Mam nadzieję, że uda mi się wyskoczyć tam na jakieś zdjęcia :) Oczywiście odpoczynek od szkoły. Tak tak, przecież dopiero skończyła się przerwa świąteczna a tutaj już kolejna, jednak takich potrzeba o wiele więcej. W drugi tydzień ferii wybieram się na 8nastkę i oczywiście planuję kilka sesji. Wraz z Łucją zauważyłyśmy, że gdy mamy szkołę bardzo trudno jest nam znaleźć czas na wspólne wyjścia, a co za tym idzie- na sesje, jednak mam nadzieję, że poprawi się to w najbliższym czasie. A wy kiedy zaczynacie ferie? Jest tu ktoś z Wielkopolski, kto będzie mógł pochwalić się wolnym czasem tak jak ja? Opowiedzcie o tym w komentarzach! Zapraszam do obejrzenia fotek! :)


















Bluzka; H&M,
Spodnie; H&M,
Buty; Nike Air Force,

Daj lajka jeśli się podobało!

4 komentarze

  1. szkoda że większość zdjęć jest taka sama. Mianowicie taki sam kadr, ta sama mina. Mogłabyś urozmaicać swoje notki wybierając mniej zdjęć, ale żeby każde było inne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego te bardzo podobne są poukładana obok siebie :)

      Usuń
  2. Więcej ekspresji na zdjęciach Jula! :)

    OdpowiedzUsuń