54

09:59

Hej! Z racji, że mój ukochany fotograf zostawił mnie na ponad miesiąc i wyjechał do Holandii, najbliższe sesje robione będą z innymi osobami. Jednak nie martwcie się- niedługo wróci! <3
Jako pierwszy wykazał się
Mateusz, który bardzo dobrze czuł się zarówno za aparatem jak i za kamerą. W trakcie sesji postanowiliśmy nakręcić lookbook'a, jednak przy obrabianiu filmu pomyślałam o tym, aby dać go jako zapowiedź. Stąd też brak podpisów ubrań, ale nazwa 'lookbook' została.
Tym razem postawiłam na 'dziki zachód'. Prosta, czarno-biała stylizacja, której efektu nadała kurtka z modnymi frędzlami. Z racji, że jest lato, które nie codziennie można odczuć, postanowiłam do całości dobrać okulary przeciwsłoneczne.
Jak Wasze wakacje? Wiecie, że dziś jest ostatni wolny czwartek tegorocznego lata? Mam nadzieję, że wykorzystacie go na 100%! Miłej zabawy i zapraszam do obejrzenia zdjęć, i jeżeli ktoś jeszcze nie widział- filmu.

























Okulary; Sinsay,

Body; butik,
Kurtka; House,
Spodnie; H&M,
Buty; Nike air force,

Daj lajka jeśli się podobało!

2 komentarze

  1. Zapowiedź bardzo mi się podobała. Ogólnie stylizacja do tych zdjęć - sztosiwo. Jedyne, co mnie jako również "fotografa" uderza to wykadrowane zdjęcia tak, że masz poucinane buty na kilku zdj. Być może to zamierzony efekt, ale mnie się to zbyt nie podoba. Poza tym - SUPER!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się to poprawić, jednak nie wszystko zależy odemnie :/ Dzieki! <3

      Usuń