53

09:59

W ostatnim poście wspomniałam, że pochwalę się Wam moimi prezentami urodzinowymi. Nie jestem w stanie pokazać wszystkich w jednej stylizacji, jednak tutaj udało mi się dobrać bluzkę i bucket hat. Dopasowane pod mój styl, przyjaciele nie zawiedli. :) Do tego postanowiłam dobrać czarną bomberkę, najwygodniejsze spodnie świata- legginsy- oraz adidasy. Jak zapewne zauważyliście uwielbiam czerń z białymi detalami. Jeden z moich ulubionych, i za razem najwygodniejszych outfitów.


Jakiś czas temu zgłosiłam się do plebiscytu na dziewczynę lata 2016. Konkurs przeprowadzany jest przez Gazetę Jarocińską wśród dziewczyn z Gminy Jarocin. Moja kandydatura została przyjęta, a głosowanie już się zaczęło, w związku z tym proszę o wysyłanie na mnie SMS'ów o treści "jarocinska.6" na numer 7148. Koszt SMS'a jest nie wielki, a każdy z nich bardzo dużo dla mnie znaczy. Do wygrania jest między innymi profesjonalna sesja zdjęciowa. Moja pewność siebie mnie nie zawodzi, więc celuję w podium. SMS'y to jednak nie jedyna opcja oddawania głosów. Jeżeli mieszkacie na terenie Gminy Jarocin, możecie wysłać kupony z Gazety Jarocińskiej, wtedy macie szansę na wygranie nagród dla głosujących. Liczę na Was i mam nadzieję, że Wy też 3-macie za mnie kciuki. Jeżeli chcielibyście widzieć jeszcze więcej, to odsyłam Was do postu na stronie KLIK->Gazety Jarocińskiej<-KLIK.
















Bucket Hat; Cropp,
Bomberka; Bershka,
Bluzka; Sinsay.
Legginsy; H&m,
Buty; Adidas Lite Racer,

A na koniec tak jak obiecałam- Łapcie kilka fotek z Wakacji. :)

 


 



A tutaj coś, co w ostatnim tygodniu szczególnie mnie urzekło i rozśmieszyło. Festiwal Indii, a tak takie cyrki. :D

Daj lajka jeśli się podobało!

0 komentarze