49

09:57

Witam Trapy i nie tylko! Wiosenny klimat na blogu kończę 'zimniejszą' sesją robioną w pochmurny, deszczowy dzień- mam nadzieję ostatni na najbliższe miesiące. Postawiłyśmy na coś eleganckiego, mrocznego i kobiecego za razem. W moim przypadku są to zimne kolory dopełnione złotem. Spodnie z wysokim stanem? Od dłuższego czasu hit- chociaż dla mnie przede wszystkim wygoda- i oczywiście jaśniejszy grafitowy crop top w prążki, który również prześlicznie wygląda. W przypadku Łucji dopełnieniem czerni była bluzka z odkrytymi ramionami, która powraca do łask. Właściwie nawet ślepy może zauważyć, że moda powraca, w pewnym sensie cofa się. Czyżby ludziom kończyły się już pomysły? W każdym razie mnie ona jak najbardziej pasuje. Obie kochamy też jeansowe koszule, których nie mogło dziś zabraknąć.
Jeszcze tydzień i wakacje, pewnie nie tylko ja nie mogę się doczekać. Większość weekendów mam już zajętych imprezami, wyjazdami. Kolejne plany czekają na realizacje, piękne plenery czekają, by zrobić na ich tle sesje. Lipiec to z pewnością mój ulubiony miesiąc, nawet nie dlatego, że pod jego koniec jestem jubilatką. Lipcem zaczynamy wakacje, czas wolny, a każdy wie, że większa przyjemność jest z zaczynania czegoś niż kończenia. Uwielbiam słońce, ciepło, plażę, zachody i wschody słońca, letni, ciepły wiatr, podróże- ale co jest najlepsze?- możliwość zagospodarowania czasu na swój własny sposób, bo ma się go na prawdę dużo. Podczas roku szkolnego narzucane jest nam wczesne wstawanie, uczenie się, wtedy trudno jest znaleźć na cokolwiek czas i poświęcić go sobie lub komuś. Poza tym po wakacjach czeka mnie szkoła średnia. Cieszę się, że poznam coś nowego, że wiele zacznę w pewnym sensie od nowa. Jedno jest pewne- tym razem rok szkolny rozpocznę z ekscytacją i ciekawością, a nie poczuciem 'byle do kolejnych wakacji'.
Mam nadzieję, że zdjęcia znajdujące się na dole zostaną na długo w waszej pamięci, a konkretnie pogoda, bo przez najbliższe miesiące towarzyszyć będzie nam słońce! :)

















Bluzka; Stradivarius,
Koszula; World of jeans,
Spodnie; H&M,
Buty; Creepers,

Łucja;
Bluzka; H&M,
Koszula; GAP,
Spódnica; New look,
Buty; Kylie,

Daj lajka jeśli się podobało!

0 komentarze