48

10:21

Hejka! Tak jak wspominałam na grupie, dziś post z Alpaką. Do zrobienia tej sesji zbieraliśmy się bardzo długo, ponieważ nie mogliśmy znaleźć okazji, by zrobić ją tak, jak chcemy. W końcu jednak nam wyszło i jesteśmy z niej bardzo zadowoleni. Peron posłużył jako świetne tło, wszystko wyszło idealnie, jedynym problemem było 'stado gapiów' i ludzi przewijających się przez okolice, którzy wchodzili nam w kadr. W sesji przedstawiam nasz typowy, codzienny outfit, w którym główną rolę gra oczywiście czerń. Jedna z najmodniejszych kurtek sezonu typu bomber odbiera lub też nadaje prostoty. Mimo, że ma ją wiele osób to jak już pisałam, w którymś poście do tyłu- jestem w niej zakochana. A skoro ja jestem w niej zakochana, to jak by to wyglądało, gdybym nie namówiła na nią również chłopaka?
Już prawie wakacje, więc możecie spodziewać się więcej ciekawych sesji, które mam nadzieję przypadną Wam do gustu. Poza tym w sobotę Lednica, na którą czekałam od roku, ktoś z Was też się wybiera? Jeżeli tak i to Wasz pierwszy raz, to zapewniam, że nie pożałujecie, bo atmosfera jaka tam panuje jest nie do opisania, a jeżeli jedziecie już któryś raz z kolei, to wiecie o czym mówię.
Tymczasem odsyłam Was do obejrzenia zdjęć. :)


















\

Kurtka; Y.F.K
Bluzka; Tally Weijl,
Spodnie; H&M,
Buty; Huarache,

Alpaka:
Kurtka; Bershka,
Bluzka; House,
Spodnie; House,
Buty; Yeezy,

Daj lajka jeśli się podobało!

2 komentarze