46

09:58

Hej misiaki! Przychodzę dziś ze stylizacją, nad którą nie myślałam ani minuty. Typowe ubrania, w których można mnie zauważyć. Zwykłe jeansy z wysokim stanem, luźna koszulka do pępka, wygodne buty i bomberka/pilotka. Ostatnio zakochałam się w tych kurtkach, mimo że przez to na ulicy co 2 osoba wygląda tak samo, jednak mi one tak przypadły do gustu, że nie mogłam sobie odmówić.
Ostatnio postanowiłam coś w sobie zmienić, tym razem padło na włosy, które jak sama zdążyłam zauważyć po rozjaśnianiu końcówek i półrocznym nieprzycinaniu stały się słabe, łamliwe i po prostu wyglądały jak siano (?). Pozbyłam się ombre, skróciłam je do długości ramion i postanowiłam na razie więcej nie eksperymentować. Jeżeli ktoś nie ma mnie na snapie itd. to musi poczekać do kolejnego wpisu żeby zobaczyć tę zmianę, która w rzeczywistości nie jest jakaś wielka.
Zaczął się Maj, wiele imprez okolicznościowych itd. Jutro wybieram się na 18. Właściwie zastanawiałam się, czy nie zrobić sesji z imprezowym look'iem. Co Wy na to? Tymczasem nowa sesja już na Was czeka.







































Kurtka; Stradivarius,
Bluzka; Butik,
Spodnie; Jegging,
Buty; Air Huarahe,

Daj lajka jeśli się podobało!

1 komentarze

  1. aahh moje ulubione buty <3


    http://angelaendzel.blogspot.com/2016/05/backpack-love.html

    OdpowiedzUsuń