47

02:06

Cześć wszystkim! Sesja sesją, ale na moim fanpage pojawił się ostatnio konkurs, w którym jedyne co musicie zrobić to udostępnić zdjęcie, polubić, napisać komentarz 'gotowe' i polubić fanpage (dr00pdeead). Myślę, że są naprawdę spoko nagrody i co najważniejsze uniwersalne. Jeżeli ktoś jeszcze nie wziął udziału to zapraszam, bo możecie wzbogacić się o głośnik bezprzewodowy, pendrive lub wianek. Powodzenia!
Wracając do sesji- wybrałam się do Jarocińskiego parku, gdzie sesja została zrobiona. Postawiłam na coś słodszego, uroczego, idk. Skorzystałam ze zmiany fryzury, a raczej zwykłego przycięcia włosów, dobrałam odpowiednie ubrania i tak jakoś wyszło. Czerń i biel, jednak w innym wydaniu. Jeszcze jakiś czas temu nawet nie pomyślałabym, żeby kupić kurtkę w kolorze białym. Szybko się brudzą, ale to nie jest dla mnie problemem- Uważałam, że wyglądają po prostu kiczowato- Jednak gdy zobaczyłam tę, pomyślałam, że różni się nieco od tych, które widziałam do tej pory. Postanowiłam zaryzykować, gdy już ją dostałam moje przekonania się zmieniły. Stwierdziłam, że odpowiednio dobrane ubrania potrafią zamienić każdy 'ciuch' w coś, co wygląda całkiem ok. Co myślcie o takim outficie, który różni się nieco od reszty? Dajcie znać w komentarzach!

















Kurtka; UPS,
Spodnie; Kik,
Buty; Vans Authentic,

Daj lajka jeśli się podobało!

0 komentarze