45

09:59

Siemka! Tę sesję wybrały moje Trapy, dla których wysyłam pozdrówki! Sesyjka nieco inna, na blogu przedstawiam zazwyczaj stylizacje, które dla mnie są najlepsze i najwygodniejsze, i które sama decyduję się nosić. Dzisiejsza stylizacja z pewnością nie jest czymś, co na co dzień możemy zauważyć na ulicy. Chociaż sama często decyduję się na kontrowersyjne ubrania, to nie często można zobaczyć mnie w tym stylu. Rzadko noszę sukienki, spódniczki itd, ponieważ są one dla mnie po prostu niewygodne, jednak są okazje wyjątkowe, gdzie jestem do tego wręcz zmuszona. Mimo to specjalnie dla Was postanowiłam przygotować coś, co odbiega od wyglądu bloga. Jeansowa, prosta kurtka, pół galowa koszula, czarna spódniczka- mogło by się wydawać, że wybieram się na zakończenie roku. Uroku, mroku i ciekawości dodały tej stylizacji jednak creepers'y, ciemny makijaż, luźno spięte włosy i skarpetki INGE, które uwielbiam! Całość dopełniłam naszyjnikiem z ciemnym kryształem. Jak Wam się podoba? I jaka jest Wasza reakcja na zdjęcia? Dajcie znać w komentarzach! ;)













Kurtka; Gap,
Spódniczka; New look,
Naszyjnik; Skydance,
Skarpetki; INGE,
Buty; Creepers,

Daj lajka jeśli się podobało!

2 komentarze

  1. Po pierwsze stylizacja mi sie widzi ;) fajna wspolczesna a nadal młodzieżowa... przeszkadzaja mi jednak dziubki na kazdym zdjeciu i to ze zdjecia sa sredniej jakosci no i ciemne
    No chyba ze to zamierzony effekt
    Stylizacja super ten naszyjnik cudo ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciemne zdjęcia były zamierzone, co jednak nie poszło w parze z jakością. :/ Dzięki :)

      Usuń