40

09:58

ODBIÓR! Tym razem postawiłam na 100% mój styl! BLVCK, Tumblr, Swag- coś co kocham! Ostatnio bardzo spodobały mi sie czarne ubrania, przez co diametralnie zmieniłam styl. Zaczęłam wzorować sie na postaciach z Tumblr, dobrych outfitach i swag zdjęciach, co próbuje przenieść rownież na bloga. Do tego jednak potrzebuje trochę czasu, ale jeśli jesteście ciekawi to zapraszam na swój Tumblr. Co do sesji, to różni się ona od wszystkich, które dotychczas pojawiały się na blogu. Tym razem postawiłam na oryginalość- nie widziałam takiej, a nawet podobnej sesji jeszcze u żadnej blogerki, więc myślę, że coś nowego może Wam się spodobać. To chyba tyle na dziś, zapraszam więc do obejrzenia fotek, dajcie znać, jak wam się podoba w komentarzach.














Bluza; Balbina,
Bluzka; h&m,
Spodnie; Nutshell,
Buty; Lancast Life,

Daj lajka jeśli się podobało!

0 komentarze