41

09:59

Hejka wszystkim! Jakiś czas temu wybrałam się do Jarocina, gdzie bardzo podoba mi się rynek, więc postanowiłam właśnie tam zrobić sesję. Zdjęcia robione w miejscu publicznym często rodzą wielką ciekawość wśród przechodniów, jednak nie czułam się ani trochę niezręcznie. Kobieca stylizacja, która nie do końca jest w moim stylu, jednak tutaj urzekła mnie w pewnością czerń. Nie lubię nosić spódniczek, sukienek, szpilek, ale najgorsze mimo wszystko są rajstopy, które po kilku krokach zsuwają się do kolan! Myślę, że to największy problem każdej dziewczyny, jednak by wyglądać i czuć się pięknie musimy pocierpieć. Tak samo z goleniem nóg: Uwaga, cytuję: ,,Nienawidzimy golić nóg, ale kochamy ogolone nogi." Kobiety to dziwna płeć, jednak nikt tak dobrze nie gotuje! :D Poza tym w tym tygodniu miałam rekolekcje, co dawało mi czas aby pogadać do Was na snapchacie, a nawet założyć własną grupkę! (TRAPY JULITY). Postanowiłam, że poza Fanpage, Snapchatem, instagramem oraz blogiem, właśnie tam będziecie mogli się udzielać. Właściwie to tam najłatwiej jest się ze mną skontaktować. Jakie jeszcze plusy tej grupki? Podobnie jak na snapchacie- na grupie będziecie mogli zobaczyć efekty sesji zanim pojawi się ona na blogu, doradzić, decydować. Poza tym myślałam o zrobieniu jakiegoś konkursu, jednak poczekam aż będzie Was jeszcze więcej. Co do mnie- Jutro mam spotkanie, w sobotę idę na osiemnastkę do kumpla a w niedzielę mam bierzmowanie po czym spotkanie z rodzinką. Wiele osób twierdzi, że za dużo od siebie wymagam, więc aby utwierdzić ich w przekonaniu, że tak jest chcę w sobotę od rana wybrać się jeszcze na sesję, tym bardziej, że nie mam żadnej w zapasie na kolejny czwartek. A od poniedziałku znów zaczyna się nauka, w piątki drzwi otwarte w szkołach ponadgimnazjalnych- plany na marzec. W kwietniu testy i wielkie przygotowania do nich, ale za to Maj wynagrodzi mi całoroczny trud- Majówki, imprezy, osiemnastki a nawet (w planach) kilkudniowy wyjazd nad morze! A co u Was? Dajcie znać w komentarzach!























Sweter; Mango,
Spódniczka;
Buty; Creepers,

Daj lajka jeśli się podobało!

4 komentarze