51

09:56

Hej! Ostatnio z ciekawości weszłam do centrum chińskiego, gdzie wypatrzyłam coś czego właściwie nie spodziewałam się zobaczyć gdziekolwiek w mojej miejscowości. Zapewne zauważyliście, że co druga dziewczyna nosi przysłowiową 'czapkę wpierdolkę'. Moda zapoczątkowana przez dresów szybko zauważona została przez te wszystkie 'tumblr girls', stąd też coraz więcej osób zaczęło nosić się właśnie w ten sposób. Moda dla kiboli i dresów przemówiła także do mnie, więc postanowiłam się w taką zaopatrzyć. Długo szukałam takiej czapki w miarę przystępnej cenie, bo mogę dać jej max 3 miesiące i nikt więcej jej nie założy. Podobnie było zresztą z białymi wysokimi air force'ami czy super starami. Kiedyś pożądane przez każdego dziś dla wielu oznaka wieśniactwa i zupełnego braku wyczucia stylu. Dowód na to jak cienka granica jest między hitem a kitem. Dobrałam najwygodniejsze (jak stwierdzi zapewne każda dziewczyna) ze spodni i ukochane przeze mnie Huarache. Czerń dopełniona została czerwonym matem na ustach.












Czapka; Centrum Chińskie,
Narzutka; Sisters,
Bluzka; H&M,
Leginsy; H&M,
Buty; Air huarache,

Daj lajka jeśli się podobało!

0 komentarze