57

10:06

Bomberka w cudownym kolorze khaki ze świetnym detalem tygrysa idealnie dopasowała się do legginsów z prążkami na kolanach. Obie te rzeczy tak przypadły mi do gustu, że stylizację postanowiłam podkreślić adidasami z cudowną podeszwą. Aby buty nie odciągały uwagi od góry musiałam nadać jej trochę 'światła', więc aby nie było zbyt ciemno dobrałam biały crop top. Dlaczego wybrałam jasną górę? Ponieważ nie lubię przepychu, nie cierpię pstrokatych stylizacji, stawiam na minimalizm. Mimo, że tę stylizację chciałam podkreślić, bo uważam ją za naprawdę udaną, to nie zapomniałam o tym aby nie przesadzić. Wiele stylizacji może wydawać się być przeciętnymi, jednak ja widzę najmniejszą niedoskonałość. Pamiętajmy o tym, że każdy postrzega to inaczej, każdy ma inny gust, ale chyba każdy zgodzi się z tym, że zbyt wyraziste kolory nigdy nie będą podkreślały naszych outfitów, ale tylko je psuły.













Bluzka; h&m,
Kurtka; h&m,
Spodnie;
Buty; Adidas Neo DailyTeam,

Daj lajka jeśli się podobało!

1 komentarze