58

09:48

Cześć! Dzisiaj przychodzę do Was z wpisem w stylu 'wszystko po mojemu'. Chodzi mi o typową stylizację, która jak najbardziej jest w moim guście. Najprostsza bluzka od Adidas i plecak z naszywkami, to jedna z najlepszych rzeczy tego sezonu. Prostota bluzki, moim zdaniem, zaraz po plecaku dodaje stylizacji czegoś, na czym warto zawiesić oko. Naszywki natomiast to coś, co pochłonęło nie tylko młodzież, ale również osoby starsze. Ponoć moda jest uniwersalna, ale o wiele łatwiej znaleźć na ulicy młodą osobę ubraną zgodnie z najnowszymi trendami. Wracając- według mnie jeżeli ubieram proste stylizacje, to zawsze muszę dodać element, dodatek wykraczający poza granicę tej prostoty. Podobnie jest z bluzą- niby nic szczególnego, jednak krój różni się od najzwyklejszej bluzy. Szczególnie spodobał mi się przedłużony tył. Do całości najwygodniejsze spodnie świata- legginsy, oraz najwygodniejsze buty świata- Air Huarache.
Skoro już o nich mowa, porównajmy z humorem dwa typy najwygodniejszych butów. Internet jest jak czarna dziura, a to co znalazłam w nim jakiś czas temu może rozśmieszyć Was (tak samo jak mnie jako dumną posiadaczkę obu par) do łez.


A teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć, dajcie znać, jak Wam się podoba! :)













Bluzka; Adidas,
Bluza; Cropp,

Spodnie; h&m,
Plecak; Brooklyn,
Buty; Air Huarache,

Daj lajka jeśli się podobało!

0 komentarze